.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"لیونل مسی" پنج کلاس سواد دارد

 شمال نیوز: لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که چهار بار عنوان مرد سال فوتبال دنیا را از آن خود کرده پنج کلاس بیشتر درس نخوانده است .
شواهد حاکی از آن است که مسی از سال پنجم ابتدایی دیگر به مدرسه نرفته و اگر هم درس خوانده به صورت متفرقه بوده است. وارد شدن به دنیای فوتبال و البته علاقه مند نبودن به درس خواندن علت این اتفاق بوده است.
 
رقیب دیرینه مسی یعنی کریستیانو رونالدو حتی اوضاع بدتری دارد. این پرتغالی تکنیکی هرگز به مدرسه رفتن علاقه مند نبوده و پیش از آنکه به طور جدی کار خود را در فوتبال شروع کند نیز ترک تحصیل کرده بود. دلیل اصلی ترک تحصیل او اوضاع نابسامان خانوادگی و دائم الخمر بودن پدرش عنوان شده است.
 
برخی از اخبار دیگر درباره مرد سال فوتبال جهان در سال 2013 حاکی از آن است که او سواد چندانی ندارد و خوزه مورینیو سرمربی کنونی چلسی پیش از این به تمسخر به این موضوع اشاره کرده بود. رونالدو یک نیمه بی سواد است که در خواندن متون بسیار مشکل دارد. او هم مانند مسی تنها تا مقطع ابتدایی به مدرسه رفته و مدرسه رفتنش از پنج سال تجاور نکرده هر چند برخی می گویند که میزان تحصیلات او از این هم پایین تر است.
 
سطح سواد پایین فوتبالیست ها موضوعی همه گیر در فوتبال دنیاست. رونالدو و مسی سرآمد فوتبالیست های موفقی محسوب می شوند که هرگز تمایلی به مدرسه رفتن و تحصیلات عالیه نداشته اند. /250جام جم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.576 seconds.